How2respond is expert op het gebied van Crisismanagement en Nazorg. Wij bieden praktische handvatten die aansluiten bij uw organisatie. How2respond is een samenwerkingsverband van verschillende zelfstandige experts. Wij hebben onderling afspraken over onze samenwerking om continuïteit en kwaliteit te kunnen garanderen. Wij hebben een groot netwerk van specialisten op diverse terreinen binnen het crisismanagement die wij kunnen inzetten. De coördinatie en facturatie van de opdrachten kan zowel via de expert die u inzet lopen als via How2respond. How2respond is dus niet zomaar een zelfstandige, maar een netwerk van zelfstandigen die elkaar kunnen vervangen, ondersteunen, adviseren en nog veel meer.
Onze specialisten
Alle deskundigen binnen How2respond hebben ervaring binnen de verschillende niveaus van Crisismanagement en hun eigen specialisaties. Wij maken gebruik van onze diverse achtergronden onder andere op het gebied van psychologie, logistiek, communicatie, dataveiligheid, veiligheid en nazorg.
How2Respond is actief binnen alle onderdelen van crisismanagement. Wij staan op elk moment voor u klaar om te helpen bij:
- opstellen crisismanagementplan en advisering Bedrijfscontinuïteit
- opleiden/trainen/oefenen
- 24/7 ondersteuning en advisering
- nazorg
Werkwijzen How2respond
De How2Respond experts leren we je om te reageren vanuit je eigen ik en kijken we naar de rol die het beste bij jou persoonlijk past. Door dicht bij jezelf te blijven leren we je hoe jij het beste kunt functioneren onder bijzondere omstandigheden.
Werken met een specialist van How2Respond betekend maatwerk:
- Uitwisselen van ervaringen: we moedigen deelnemers aan bij te dragen door zelf hun ervaringen te delen.
- Actief deelnemen: de deelnemers worden meegenomen in inspirerende oefeningen en (rollen)spelen
- Theorie in praktijk: we werken met acteurs, rollenspel en simulatie om de deelnemers te stimuleren om de geleerde theorie in de praktijk te brengen
- Groepsbepaald: de training wordt aangepast aan de behoefte van de groep
- Persoonlijk: alle deelnemers krijgen persoonlijke feedback
- Delen van kennis en informatie: alle deelnemers krijgen tijdens en na afloop handouts en/of informatie passend bij de training die ze gevolgd hebben. Dit kan zowel digitaal als in hardcopy
How2Respond verzorgt opleidingen, trainingen en oefeningen op het gebied van crises. Hierbij gaan de experts van How2Respond altijd uit van het natuurlijke gedrag van iemand en leren wij mensen te kijken naar hun eigen reactie en wat dat voor effect kan hebben op de ander. Vanuit die basis werken we naar een goede interactie tussen de verschillende medewerkers, met klanten en met de buiten wereld.
Onze klanten zijn onder andere:
- zorginstellingen
- onderwijsinstellingen
- chemische industrie
- grote bedrijven
- banken en verzekeraars
- NGO’s
Contact
Bent u geïnteresseerd in een van onze diensten neem dan contact met ons op via ons contactformulier of bel ons op onderstaand telefoonnummer.
How2Respond®
e-mail: info@how2respond.nl
Hein Burgersstraat 44
7416 CC Deventer
06-14 38 9309