24/7 advisering

Een crisis vraagt om een steeds snellere reactie, mede door de komst van de sociale media. Wanneer de hulpdiensten worden ingezet is dat per direct openbaar te vinden.  Een goede reactie van uw kant kan voor uw organisatie van groot belang zijn.

How2Respond® staat dag en nacht voor u klaar om u te adviseren bij een incident. Als u te maken krijgt met een incident, kunt u altijd contact met ons opnemen voor advies. Aan de hand van uw hulpvraag kijken wij of hulp op locatie noodzakelijk is of niet. De advisering kan zowel procesmatig als inhoudelijk van aard zijn.

Wilt u zeker zijn van hulp tijdens een calamiteit/crisis tegen een gunstig tarief? Neem dan ons 24/7 abonnement. Hiermee bent u verzekerd van:

  • advies op afstand
  • advies en ondersteuning bij de interne en externe communicatie
  • advies en ondersteuning bij contact met de media
  • begeleiding ter plaatse tegen gereduceert tarief

Wilt u meer weten over het How2Respond® 24/7 abonnement neem dan contact met ons op